Postup objednávky – podmínky
- Napište mi zprávu na messenger (nejlepší) nebo
- Pod prodejní příspěvky ve skupině Prodej rostlin – Zahradnictví Exotické plodiny, tzn., kde je uvedena cena napište do komentáře Váš zájem a já se Vám ozvu. (Ale na komentář někdy nepřijde upozornění a může být přehlédnut). Vyřizované komentáře označuji TO SE MI LÍBÍ (LIKE). Kdyby vám nepřišla zpráva, tak si prosím zkontrolujte žádosti o zprávy (při prvním kontaktu).
- Vyplňte formulář na webových stránkách
- Napište mi email nebo SMS.
Žádné zahradnictví to tak nedělá a já budu první, kdo tento postup a pravidla zavede, bude to pro mne práce navíc a spousta ztraceného času, ale udělám to pro Vás, abyste byli spokojeni, ale i přes to se určitě najdou jedinci, kteří nebudou spokojeni nikdy.
- Potvrzení dostupnosti zboží.
Vždy musím ověřit dostupnost rostliny, protože se může nahromadit více objednávek najednou, také musím zkontrolovat aktuální stav rostliny.
Pokud je rostlina na objednávku a se zálohou, je záloha po zrušení ze strany kupujícího nevratná.
2. Vyfocení konkrétního zboží a označení Vaším jménem.
3. Souhlas se stavem konkrétních rostlin.
Pokud se někomu nebude konkrétní rostlina líbit, tak se vyjádří, zkusím nabídnout jiný kus. Pokud si někdo bude moc vymýšlet (větvička by mohla být tady a tak nebo jinak a ještě takhle, tento se mi nelíbí, tento také ne atd.) rostlina bude z objednávky vyřazena nebo bude celá objednávka zrušena.
Byli jste seznámeni se stavem zboží těsně před odesláním. Za stav, ve kterém rostliny přijdou nezodpovídám, posílám na zodpovědnost kupujícího, tudíž na poškození rostlin se nevztahuje reklamace. Můžete se obrátit na přepravní společnost.
4. Domluvení způsobu předání zboží – zaslání, osobní vyzvednutí, náš rozvoz.
Posílám zásilkovnou po Česku a na Slovensko. Neručím v jakém stavu rostliny dorazí, posílám na Vaše riziko. Balím kvalitně a co nejlépe k dané rostlině. Může se stát, že se v horkých dnech rostliny přehřejí nebo zapaří, protože žádné přepravní společnosti nemají přizpůsobená auta na převoz rostlin a jejich přepravu mají zakázané a ve výjimkách. Také je potřeba počítat s pokrčením nebo zlomením rostliny. Zatím ve většině případů vždy rostliny dorazily v pořádku, protože zásilkovna nepřepravuje těžké balíky a je rychlá.
Se zásilkovnou mám podepsanou smlouvu, kdo bude chtít odeslat balíkovnou, objedná si ji sám v požadované velikosti balíku, budou účtovány rostliny a balné.
Termíny odeslání jsou dohodnuty předem, ale řídí se podmínkami osobními, povětrnostními, teplotními a vždy jsou podřízeny tomu, aby rostlina dorazila v pořádku.
V chladném počasí je k náchylným rostlinám třeba přidat hřejivý sáček za 30 Kč nebo i více kusů. Pokud s hřejivým sáčkem nebude kupující souhlasit bude rostlina zaslána bez hřejivého sáčku na požádání kupujícího bez možnosti reklamace. Nebo bude objednávka zrušena.
Rezervace rostliny maximálně 14 dní, pokud není domluveno jinak.
5. Vyúčtování zboží, balného, poštovného.
Každý balík bude naceňován podle velikosti a křehkosti rostlin individuálně (dle ceníků přepravní společnosti). Je používáno více obalového materiálu. Pokud někdo nebude souhlasit s výší balného nebo poštovného objednávka bude zrušena.
6. Odsouhlasení částky.
7. Přečtení obchodních podmínek – Vyplnění formuláře se souhlasem obchodních podmínek.
Vyplníte Jméno, příjmení, email, tel číslo, do kolonky zboží napíšete objednávané zboží nebo viz messenger/fb, zaškrtnutí políčka souhlasím s obchodními podmínkami a jsem seznámen/a se stavem zboží.
Formulář:
Noví zákazníci/změna údajů: http://exoplody.wz.cz/objednavka-2/
Stálí zákazníci: http://exoplody.wz.cz/objednavka-stali-zakaznici/
V případě nevyplnění formuláře bude objednávka zrušena.
8. Zaslání částky na účet/ při osobním předání možnost platit hotově.
9. Potvrzení přijetí platby.
Pokud jsem nepotvrdila a už to trvá delší dobu (například týden) a platbu jste odeslali, tak mně prosím kontaktujte.
10. Zabalení a foto zabaleného zboží.
Zašlu v případě vyskytnutí problému.
11. Odeslání pondělí až středa, dle pořadí.
Informace o odeslání a v jaké fázi je balík prosím směřujte na chytrou aplikaci Zásilkovny nebo o všem informuje emailem. Vyhněte se prosím co nejvíce dotazům typu, kdy odešlu, jestli už jsem odeslala, kdy balík přijde. Odpovídání zdržuje další balení balíků a vyřizování objednávek. Každého člověka musím dohledávat individuálně, kdežto v aplikaci nebo v emailu to všichni máte.